Ewakuowano Dworzec Glówny PKP

04.02.13 | 10:49

Dzis rano okolo godziny 8, po anonimowym telefonie o podlozeniu bomby, podjeto decyzje o ewakuacji Dworca Glównego PKP we Wroclawiu. Trzeba bylo wyprowadzic wszystkich pasazerów i pracowników z gmachu Dworca, który do najmniejszych nie nalezy. Policyjni specjalisci i pirotechnicy dokladnie sprawdzili caly budek i bomby nie znaleziono. To juz kolejne zdarzenie w ciagu ostatnich dwóch tygodni. Wczesniej ewakuacje po falszywym alarmie bombowym, równiez po anonimowym telefonie ogloszono w Sky Tower (o czym pisalismy tutaj). Okolo godziny 10 ewakuacja zostala wstrzymana i pasazerowie mogli wrócic na Dworzec. Przez ponad dwie godziny nikt nie zostal wpuszczony na teren calego obiektu. Nie wjechal i nie wyjechal tez zaden pociag. Aktualnie pociagi odjezdzajace i przyjezdzajace do Wroclawia maja nawet 100 minut opóznienia. Ktos kolejny raz zrobil sobie "dobry" kawal, a pasazerowie w calym kraju beda odczuwac jego efekty przez caly dzien...Jak myslicie po co ludzie to robia? Jaki maja cel?

 

 

Komentarze 

 
0 # kretyni 2013-02-04 11:04 przez  Andrzej
A kto za to wszystko zaplaci?
 
 
+2 # hmm 2013-02-05 22:19 przez  trava
Moze jest jakis cel tego , polscy terrorysci, bedzie kilka gluchych alarmów, az w koncu zaczna olewac te zgloszenia a tu nagle jeb ;d nie no za duzo filmów dokumentalnych ;p ale nie jest mozliwe?
 
 
0 # bezsens 2013-02-04 11:05 przez  Monia
Co za ludzie, nudzie sie debilom i maja darmowa rozrywke!;/
 
 
0 # CEL? 2013-02-04 11:09 przez  P
Jaki cel? Ci, ktorzy to robia sami pewnie nie wiedza po co. To psychole
 
 
+1 # Dzieci 2013-02-04 18:38 przez  Anonim
Jakies szczeniaki robia sobie jaja i cale miasto jak i pasazerowie z innych miast na tym cierpia. Oby szybko dotarli do tych co sa temu winni tak samo jak to tej kobiety co dzwonila do sky tower. Niech to bedzie przestroga dla innych :lol:
 
 
0 # debilizm 2013-02-04 19:42 przez  m
Kompletny brak wyobrazni i szczeniackie zagrywki!
 
 
0 # masakra 2013-02-04 19:59 przez  kasia
znowu podniosa cene biletow za pokrycie kosztów ewakuacji. haha nasza polska;)